Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności dotyczącą korzystania z plików cookie na naszej stronie. Dalsze korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień dotyczących cookies jest równoważne z wyrażeniem zgody na korzystanie z plików cookies zgodnie z tą polityką.

Pytania i odpowiedzi

O jaką kwotę pożyczki można się ubiegać?

Nowym klientom proponujemy pożyczkę w wysokości do 4000 zł a stałym klientom możemy zaoferować pożyczkę nawet do 10000 zł. Zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią, gdzie nasi Pracownicy wyliczą i zaproponują każdemu indywidulną ofertą, idealnie dobraną do aktualnych potrzeb.

Czy osoba, która figuruje w rejestrze BIK lub ma już inne kredyty bankowe może złożyć wniosek o pożyczkę?

Figurowanie w rejestrze BIK czy posiadanie kredytów nie jest przeszkodą do złożenia wniosku o pożyczkę.

Czy można spłacić pożyczkę wcześniej?

Tak pożyczkę można spłacić w całości lub w części w dowolnym momencie.

W jaki sposób można się umówić na spotkanie z przedstawicielem / jak można złożyć wniosek o pożyczkę?

Optima oferuje wiele możliwości kontaktu. Zapraszamy do skorzystania z naszej infolinii: 801 800 400 lub 58 554 80 80 czy też pozostawienia zgłoszenia na stronie internetowej. Spotkania z Przedstawicielem umawiane są w terminie dogodnym dla Klienta a w przypadku gdy decyzja pożyczkowa jest już podjęta, pieniądze wypłacane są podczas pierwszego spotkania. Zachęcamy również do odwiedzenia jednej z naszych placówek, które znajdują się w całej Polsce.

Czy wizyty przedstawiciela firmy pożyczkowej w domu to dobre rozwiązanie?

Firma Optima Sp. z o.o. dba o komfort i zadowolenie swoich klientów, dlatego oferuje wygodne rozwiązanie, jakim jest obsługa pożyczki w domu klienta. Przy wyborze firmy, która udzieli korzystnej pożyczki, nie bez znaczenia są ograniczone do minimum formalności i wygoda. Nasi przedstawiciele są profesjonalistami dlatego przyjadą do Państwa o wybranej godzinie oraz pomogą szybko i sprawnie przejść przez wszystkie formalności związane z udzieleniem pożyczki. Wybierając opcję pożyczki z obsługą w domu, zyskuje się nie tyko wygodę, ale i kompleksową obsługę bez opuszczania mieszkania. Nasz pracownik zawsze chętnie odpowie na wszelkie pytania oraz doradzi najlepsze rozwiązanie.

Czy rozpatrzenie wniosku jest płatne?

Rozpatrzenie wniosku jest bezpłatne.

W jaki sposób chronimy Twoje dane osobowe?

Stosujemy technologie i procedury bezpieczeństwa zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i w pełni chronimy przekazane nam dane.